Николина Ангелкова. Снимка: БГНЕС
Министерството на туризма ще облекчи издаването на визи за Турция през зимния сезон с цел да насърчи повече туристи от южната ни съседка да избират България, става ясно от прессъобщение на ведомството.
Туристическото министерство е провело успешни разговори с МВР и МВнР по инициатива на министър Николина Ангелкова и в резултат на българските консулства в Турция са дадени указания да се издават двукратни и многократни тримесечни визи за турски граждани, които искат да посетят българските курорти. Мярката важи за периода на зимния сезон.
За последната година ръстът на турските туристи у нас е 30.8%, а само в зимните ни курорти са дошли с 61% повече хора спрямо предишната година, заяви бившият зам.-министър на икономиката Бранимир Ботев през януари 2014 г.
Предварителните данни сочат, че през зимния туристически сезон у нас се очаква ръст с около 4-5%. Прогнозите са най-много туристи да дойдат от Турция (ръст от 10%), от Сърбия и Гърция (ръст от 5%), от Македония и Румъния.
Прогнозата е съобщена от министър Ангелкова на среща с бранша, на която са били обсъдени предстоящите маркетингови инициативи за промотиране на България като туристическа дестинация догодина.
Това ще се случи чрез: водещите борси и изложения, в които България ще участва; интегрирани комуникационни кампании на целеви и стратегически пазари; бизнес форуми у нас и в чужбина; допълнителни активности, които ще бъдат организирани в рамките на съпътстващи събития – като българската изложба в Лувъра, Световната ски купа в Банско през февруари-март, инициативи, свързани с избора на София за европейска столица на спорта, и други важни за имиджа на страната ни мероприятия.
От своя страна бизнесът поиска да бъде направен анализ на конкурентите предимства на България, тъй като това ще позволи ясна и адекватна рекламна стратегия на страната ни, каквато в момента липсва. Браншът поиска още прозрачност на разходваните средства за реклама на България и отчет на ефективността на бъдещите дейности.
Ангелкова покани представителите на бранша до средата на следващата седмица да дадат конкретни предложения за допълнение на обсъжданите маркетингови активности. Това може да помогне на проекта за национална реклама на България за 2015 г. да бъде представен на Национален съвет по туризъм.
Представители на браншовите организации са поканени и да участват в нормативните документи, които предстои да се подготвят.
ян. 30, 2017 Коментарите са изключени за Диктатура на ТВ-тариата
„Първо. Давам на новия парламент две седмици от свикването му да започне конкретна работа по приемането на решенията на народа от референдума. Ако за две...31 ян., 2017 Коментарите са изключени за И Австрия забранява бурките
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за С ново броене прокуратурата брои референдума за задължителен
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за И дете с белезници след забраната на Тръмп за бежанците
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за Гръцките фермери блокираха пътя при Промахон
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за Анкара прати турски военни в гръцки води
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за И Австрия забранява бурките
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за С ново броене прокуратурата брои референдума за задължителен
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за И дете с белезници след забраната на Тръмп за бежанците
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Гръцките фермери блокираха пътя при Промахон
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Анкара прати турски военни в гръцки води
1 | CHF | = | 1.84373 лв |
1 | EUR | = | 1.95583 лв |
1 | GBP | = | 2.19583 лв |
1 | USD | = | 1.76137 лв |
ян. 28, 2017 Коментарите са изключени за Разни комшии, разни идеали
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Върви, народе обгазени!
Над 10 емблематични за София паметници осъмнаха с противогази и табели с иронични надписи. Причината за мащабна акция на неправителствената организация „Спаси...
You must be logged in to post a comment.