
Снимка: ЕРА/БГНЕС
Световният еталон за луксозни автомобили Mercedes се справя повече от добре. Компанията завоюва титлите при пилоти и конструктори във Формула-1 през последните две години, а това наистина помага за пазарните ѝ перспективи. Конкуренцията в сферата на серийните автомобили обаче е сериозна, което кара Mercedes и останалите да предлагат все повече възможности за личен почерк на клиента, които да привлекат клиенти. Изненадващият страничен ефект от това е, че индустриалните роботи, които доскоро произвеждаха автомобилите, често не могат да се справят със задачата. Array
Заводите за производство на автомобили използват все повече роботизиран труд. Това има смисъл, когато една и съща кола се пресъздава многократно. Когато става дума за вдигане на тежки части и сглобяването им в автомобил, надали има човек, който да успее да надвие роботите. Въпреки това, те са най-добри когато има бъде поставена задача. Когато става дума за персонализиране, те започват да се провалят.
Mercedes откри това в производствената линия на своята S класа. Моделът може да бъде персонализиран по всевъзможни начини още във фабриката. Купувачът например може да избира между четири вида капачки за клапите на гумите си, както и между охлаждаща и подгряваща поставка за чаша в купето. Всяка възможност добавя вариация в производството, с която роботите се справят трудно. Така че Mercedes ги заменя с хора.
Но проблемите не идват само от уникалните опции за автомобилите, а от факта, че те не спират да се променят. Работникът може да се приспособява ежедневно, докато роботът се нуждае от постоянно обновяване от софтуера, за да го направи. От своя страна новите програми трябва да бъдат тествани и често изискват промяна на хардуера. В подобна ситуация е очевидно, че хората са по-подходящи.
Ето и едно видео, което показва какво представляват роботите в заводите на Mercedes. В този случай става дума за производствената линия на А класа на компанията.
Наемането на повече работници е прекрасна новина за икономиката, особено в компания като Mercedes. Всеки служител разполага със собствена армия от по-малки роботи, които работят заедно с него всеки ден. Те изпълняват повтарящите се задачи, докато хората работят по всяко персонализиране на автомобила.
Фирмата си е поставила амбициозната цел да намали времето за производство на автомобилите си от 61 часа до едва 30.
ян. 30, 2017 Коментарите са изключени за Диктатура на ТВ-тариата
„Първо. Давам на новия парламент две седмици от свикването му да започне конкретна работа по приемането на решенията на народа от референдума. Ако за две...
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за И Австрия забранява бурките
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за С ново броене прокуратурата брои референдума за задължителен
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за И дете с белезници след забраната на Тръмп за бежанците
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за Гръцките фермери блокираха пътя при Промахон
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за Анкара прати турски военни в гръцки води
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за И Австрия забранява бурките
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за С ново броене прокуратурата брои референдума за задължителен
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за И дете с белезници след забраната на Тръмп за бежанците
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Гръцките фермери блокираха пътя при Промахон
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Анкара прати турски военни в гръцки води
ян. 28, 2017 Коментарите са изключени за Разни комшии, разни идеали
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Върви, народе обгазени!
Над 10 емблематични за София паметници осъмнаха с противогази и табели с иронични надписи. Причината за мащабна акция на неправителствената организация „Спаси...
дек. 09, 2016 Коментарите са изключени за Стотици руски спортисти са облажили от допинга
Над 1000 руски спортисти, сред които и олимпийски шампиони, са се облагодетелствали от държавната руска допингова програма между 2011 и 2015 г. В най-малко 30 спорта,...