Снимка: БГНЕС
След циничното увеличение на цената на билета в София на 1.60 лева, обществото за пореден път бе баламосвано с обещания, че до август т.г. ще се пусне търг за прословутата система за електронно таксуване. Това поредната лъжа ли беше? И тази Коледа ли ще продължи традицията да слушаме обясненията на зам.-кмета по транспорт – вече Евгени Крусев, как до две години ще се возим с електронни билети? Тези въпроси задават от „Спаси София“ в страницата си във Facebook – препечатваме позицията им.
От Нова година ватманите и шофьорите в градския транспорт освен билети за еднократно пътуване ще продават и дневни карти, а глобите за закъснения, които трупат по курсовете от 1.75 лева стават 6.40 лв. Тази все още необявена официално новина събуди в нас искрено възмущение. Защото подобна мярка показва не просто пълно неуважение към труда на служителите в градския транспорт, но и отсъствието на каквато и да е управленска компетентност в Столичната община.
Ватманите и шофьорите същите дневни карти ли ще продават, които сега се използват? Тези, които се нуждаят от няколко печата, за да са валидни? Какви са задълженията на водачите: да гледат пътя или да подпечатват превозни документи? Защо в цял свят има автомати за билети, а водачите продават само билети на по-високи цени, а тук ги натоварваме с излишни и потенциално опасни задължения?
След циничното увеличение на цената на билета, обществото за пореден път бе баламосвано с обещания, че до август тази година ще се пусне търг за прословутата система за електронно таксуване. Това поредната лъжа ли беше? И тази Коледа ли ще продължи традицията да слушаме обясненията на зам.-кмета по транспорт – вече Евгени Крусев (Транспорт за София), как до две години ще се возим с електронни билети?
Откъде-накъде се увеличават санкциите за шофьорите и ватманите, при положение, че закъсненията рядко са по тяхна вина, а общината не прави нищо, за да увеличи скоростта и да подобри редовността на градския транспорт? Те ли са виновни за некадърното управление на трафика; за двудесетилетния флирт с автомобилите; за липсата на желание за работа на отговорните фактори?
Очевидно така в Столичната община разбират реформата в транспорта – със закрепостяване на служителите, с изнудване на гражданите, с псевдореформи и лъжливи обещания. Това не е транспортна политика, това е пладнешки обир.
ян. 30, 2017 Коментарите са изключени за Диктатура на ТВ-тариата
„Първо. Давам на новия парламент две седмици от свикването му да започне конкретна работа по приемането на решенията на народа от референдума. Ако за две...31 ян., 2017 Коментарите са изключени за И Австрия забранява бурките
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за С ново броене прокуратурата брои референдума за задължителен
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за И дете с белезници след забраната на Тръмп за бежанците
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за Гръцките фермери блокираха пътя при Промахон
31 ян., 2017 Коментарите са изключени за Анкара прати турски военни в гръцки води
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за И Австрия забранява бурките
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за С ново броене прокуратурата брои референдума за задължителен
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за И дете с белезници след забраната на Тръмп за бежанците
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Гръцките фермери блокираха пътя при Промахон
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Анкара прати турски военни в гръцки води
1 | CHF | = | 1.84373 лв |
1 | EUR | = | 1.95583 лв |
1 | GBP | = | 2.19583 лв |
1 | USD | = | 1.76137 лв |
ян. 28, 2017 Коментарите са изключени за Разни комшии, разни идеали
ян. 31, 2017 Коментарите са изключени за Върви, народе обгазени!
Над 10 емблематични за София паметници осъмнаха с противогази и табели с иронични надписи. Причината за мащабна акция на неправителствената организация „Спаси...
You must be logged in to post a comment.